mandag 19. oktober 2009

vel overstått 30 årsfeiring:D

ja da va feiringen til Tor overstått for denne gangen:) hadde en suuuper duper fest:D:D
koselig å super skøy:D:D
kom hjem kl 6 på morran:P hehe
sliten sier du..??
JAAA
for dagen var super stress fra morgen til festen startet...

Sebastian våknet kl 8.. så da startet dagen min..
sto opp kl 10 tror jeg å da begynte stresset...
skulle bake ett par kaker så dro på butikken lamme mamma min<3 å handlet.. dro hjem å satt på steikovnene å gikk opp å la sebastian..

da jeg kom ned var stua å kjøkken heilt røykfult:O:O da hadde jeg grisa noe greier nedi ovnen så det holdt på å ta fyr:O pappa spurte meg o jeg ville h nytt hus siden jeg prøvde å sette fyr på kåken:P hehe
hmm neee har jo nettopp kjøpt her jo:P hihi

så da var det å forte seg ned på butikken å kjøpe inn ovnsrens så pappa fikk rensa ovnen å så måtte vi lage kaker som ikke skulle i ovnen:P hehe
STRESS sa du..?? nææ ikke rikti enda:P

sååå etter at pappa var ferdig med å rense ovnen å vi hadde fått lufta huset.. lokta helt grusomt.. glad begge barna låg oppe å sov:D
ja da skulle jeg å mammma begynne å bake... å vi vispa å vispa med mixmastern min...
for å si det sånn jeg ønsker meg en ny en:P hehe
fikk ikke til å lage eggedosis med mannsjiten... så den er kasta å ja jeg ønsker meg mixmaster til jul.. en sånn super duper en...;)
så kakene ble ikke sånn som vi hadde tenkt men men...

så måtte man skjære opp salaten å finne plass til kakene så di fikk stå kaldt.. glad det er høst.. for da er det godt å kaldt i garasjen:D passet åss perfekt:D

så da klokken var 2 fikk vi endelig begynt å farge på håret til mamma:D det ble perfekt:D ikke noen overraskelser der:)

så fikk jeg slappet litt av før barnevakten(it kjære søskenbarn Carina) kom.. hun tok da med seg ungene på tur for å få være litt alene med spesielt Serine før vi dro på festen:)

k 1700 kom jentene mine<3 Tine, Rikke, Karro og Christina<3<3 vi skulle fikse åss ilag:D
det var såååå kos:) drakk litt vin og baylis:):)
nam nam gooodt:D:D

å så etterhvert da så dro vi oppover på festen:) ca kl 19.30
begynte der oppe kl 20.00

velkommsdrinkan:)


å den var sååå sinnsykt vellykket:D:D
alle hadde det suuuperkos:):)
Tord fikk masse fint i gaver:) å alle likte både kakene og gryteretten som vi serverte i 2300 tiden:)








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar