tirsdag 13. oktober 2009

oppdtering:)

begynner å blii en stund siden sist nå ja:P
tiden strekker ikke til alt jeg vil gjøre:)

nå er det bare fååå dager igjen til Tord sin 30 årsfeiring:)
blir sååå kos:)
jeg å jentene mine<3 skal drikke vin å fikse åss ilag her:)
det bliiiir sååå kos:D:D
gleder meg vilt<3
kommer til å bli en suksess kveld:)
bare man ikke blir såå full:P hehe

ellers så går livet i ungene<3 å vasking av hus, klær, bretting å legge på plass klær...
kjedelig meeeen må gjøres:)

å så har vi fått åss hund:)
lille søte Ayla:)
hun er en bichon havannis å er sååå lett å ha med å gjøre:)
er mamma å demmers hund som vi har fått siden di ikke har tid til henne lengre...
hun er 3 år å sååå snill bortestt fra at hun prøver å leke vakthund:P
bjeffer bare noen går forbi:P hehe
bli ikke gaaaaal:P hehe

å så er det kommet snøø.. masse snø..
:(:(
mee dont like:(
kunne ventet en mnd tid med all denne snøen...
er sååå unødvendig...

jaja..
så nå vet dere hvordan dagene mine er:):9

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar